Uşak Ak Parti'nin yeni Merkez İlçe Başkanı belli oldu!
Geçtiğimiz ay Ak Parti Uşak Merkez İlçe'de Turgay Eser ve ekibinin istifalarının ardından Merkez İlçe Başkanlığı’na kimin atanacağı merak konusu olmuştu. Tüm kongrelerini referandum sonrasına erteleyen Ak Parti Genel Merkezi’nden geçtiğimiz haftasonu koordinatör vekil Mevlüt Akgün Uşak’a gelerek temayül yoklaması gerçekleştirmiş ve mevcut İl ve teşkilatın diğer birimlerinin başkanlarının yanı sıra eski il-ilçe başkanları ve mahalle başkanlarının katıldığı temayül sonuçlarını Genel Merkez’e götürmüştü.

Bugün ise temayül sonuçları doğrultusunda İsmail Aydın, Hikmet Karaman ve Ali Kumaş mülakat için Ak Parti Genel Merkezi’ne davet edilerek Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Teşkilat Başkanı Mustafa Ataş ve Elazığ Milletvekili Metin Bulut ile görüşme gerçekleştirdiler. Yapılan görüşmeler neticesinde Ali Kumaş, Ak Parti Uşak Merkez İlçe Başkanlığı görevine atandı. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
uşak 2 yıl önce

Allahım utandırmasın başarılar

Avatar
boz doları bitir oyunu 2 yıl önce

ak partimize hayırlı olsun ama son zamanlarda uşak ak parti içersinde ki huzursuzluğa sıkıntılara çalkantılara bir nebze çare olur mu bu durum.keşke daha kaliteli adaylar arasında yarışma mücadele olsa idi uşak teşkilatında donanımlı adam sıkıntısı var maalesef.

Avatar
akp 2 yıl önce

bu kim yaaa adam yokluğundan sokaktan geçen biri mi...şu belediye mafyasını temizleyecek adam gibi adam istiyoruz..

Avatar
basri'nin taşeronu 2 yıl önce

basri yıldırım la servet in taşeronu. ak partide değişen bir şey olmaz.

Avatar
uşak ak partide köklü reform bekliyoruz. 2 yıl önce

bu 3 seçenekten ismail bey daha uygundu ama takdir ali bey den yana olmuş bizede hayırlı olsun demek düşer artık .zaten diğer keresteci olan arkadaşımız ilçe başkanlığına çokta uygun biri değil tahsili ufku yeterli değil malesef. eline mikrofon alsa konuşabilecek kapasitede değil.ama hakkını yemeyelim teşkilatçılığı fena değil.yeni aday kötünün iyisi olmuş.darısı il başkanlığına artık.

Avatar
birisi 2 yıl önce

akparti bu karari ile tercihini belirsizlikten yana yaptı yani aslında bi nevi partiye kilit vurdu belediye de altay da beklediği neticeyi alamadı esasen yani akparti genel merkezi kendi planını yaptı ne cahanı dinledi ne altay nede tunç yada kuşu. bakalım bundan sonra kuş ve cahansız öyle nasıl devam edecek akparti merak ediyorum.

Avatar
CENGO 2 yıl önce

akpartimiz ve uşakımız için öyük kazanç böyük bir değer 101. türk büyüğü!!!

Avatar
üniversite için gerekeni yapılsın 2 yıl önce

bu dava da o bu şu yoktur. üniversitede hiç bir fetöcü korunmamalı. halk bunu istiyor.