Ramazan Bayramı olması münasebetiyle Uşak protokolü, Öğretmenevinde bayramlaşma programı düzenlendi.
Uşak Öğretmenevinde başlayan bayramlaşma törenine Vali Seddar Yavuz, Uşak Milletvekilleri Mehmet Altay, Özkan Yalım, Durmuş Yılmaz, Garnizon Komutanı Jandarma Albay Yusuf Yalçın, Belediye Başkanı Nurullah Cahan, il protokolü ve daire müdürleri katıldı.
Uşak Öğretmenevinde başlayan bayramlaşma törenine Vali Seddar Yavuz, Uşak Milletvekilleri Mehmet Altay, Özkan Yalım, Durmuş Yılmaz, Garnizon Komutanı Jandarma Albay Yusuf Yalçın, Belediye Başkanı Nurullah Cahan, il protokolü ve daire müdürleri katıldı.
Vali Yavuz, bayramların insanların birbirlerine daha fazla yaklaştığı, birlik ve beraberlik içinde kenetlendiği, küskünlüklerin, kırgınlıkların unutulduğu, dayanışma, yardımlaşma ve paylaşmanın zirve yaptığı günler olduğunu belirterek, " Bayram günlerini fırsat bilerek, en yakınımızdan başlayarak, fakiriyle zenginiyle, çocuğu, genci ve yaşlısıyla bu mutlu günü paylaşmalı, büyüklerimizi, kimsesizlerimizi, komşularımızı ziyaret etmeli, bayramlaşmalıyız. Bu vesileyle Uşaklı hemşehrilerimin, milletimizin, Türk ve İslam dünyasının Ramazan Bayramı’nı en samimi duygularımla tebrik ediyorum" dedi.
İl genelinde bayramın ilk günün huzur ve güven içinde kutlandığını ifade eden Vali Yavuz ve beraberindekiler töreninin ardından Sevgi evleri ve çocuk yuvası, Huzurevi ve Uşak Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi, İl Jandarma Komutanlığını, Uşak Devlet Hastanesini ve Emniyet Müdürlüğünü ziyaret etti.







hastanenin acil servisinede bekleriz.